Toimitusehdot

Voimassa 27.12.2014 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Ompelijan paratiisi (y-tunnus 2631357-4). Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yrityksille ja yhteisöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. Jos verkkokaupan hinta- tai muissa tiedoissa ilmenee selviä kirjoitus- lasku- tai sisältövirheitä, ei Ompelijan paratiisi ole velvollinen toimittamaan tilausta virheellisiin tietoihin perustuen. Asiakkaalla on näissä tilanteissa mahdollisuus peruuttaa tilaus tai uusia tilaus korjatuilla tiedoilla.

Tuotekuvat on kuvattu studiossa siten, että kuvat vastaavat mahdollisimman todenmukaisesti oikeata tuotetta ja sen värejä. Värit ja niiden sävyt saattavat näyttää erilaiselta käytettävästä päätelaitteesta (tietokone, tabletti, älypuhelin) riippuen. Kalibroimalla päätelaitteen näytön parannat mahdollisuuttasi valita oikeat värit ja sävyt. Tuotteiden valmistuserien välillä saattaa olla värieroja.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta www.ompelijanparatiisi.fi siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassapalvelussa.

Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää toimivan sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Maksaminen

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken, luottokortit sekä Collector laskutus ja osamaksu. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Laskutus- ja osamaksupalvelun toteuttaa Collector.

Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla tai osamaksulla yhteistyössä Collectorin kanssa, joka on Collector Credit AB:n laskupalvelu. Maksutapa mahdollinen enimmillään 1000€ ostoissa.

Kun valitsette maksutavaksi Collector Lasku/Osamaksun, niin tulette saamaan tilatut tuotteet kotiinne ennen niiden maksamista. Voitte maksaa koko summan kerralla tai jakaa maksunne pienempiin eriin. Lasku erääntyy tilausta seuraavan kuukauden viimeinen päivä, minkä johdosta Teillä voi olla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa. Laskuun lisätään 2,95 euron laskutusmaksu.

Kun valitsette laskulla tai osamaksulla maksamisen, voitte tilata ainoastaan vakituiseen osoitteeseenne ja Teidän pitää olla täyttänyt 20 vuotta tilauksen yhteydessä.

Laskun saadessanne voitte valita 24 kuukauden osamaksun maksamalla vähimmäissumman, joka ilmenee laskustanne. Osamaksun korko on 1,6% kuukaudessa, mikä vastaa 19,20% nimellistä vuosikorkoa. Osamaksulla maksettaessa veloitetaan lisäksi tilinhoitomaksu 2,95 euroa kuukaudessa.

Teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä 1,6% kuukausikorko viivästyneeltä ajalta. Saatte täydelliset ehdot Collector Lasku/Osamaksusta seuraavista linkeistä:

Lue myös verkkokaupan ohjeet Collector laskusta ja osamaksusta.

Paytrail

Toimitusaika ja tuotteiden saatavuus

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Varastossa olevat tuotteet keräillään ja lähetetään pääasiallisesti tilausta seuraavana arkipäivänä. Tällöin toimitusaika on toimitustavasta riippuen 2-5 arkipäivää. Tilapäisesti loppuneiden tuotteiden tai muiden tilaustuotteiden toimitusaika on pääsääntöisesti 2-3 viikkoa.

Jos toimitus viivästyy odottamattomista syistä, Ompelijan paratiisi ottaa yhteyttä asiakkaaseen mahdollisimman pian ja sopii toimituksesta. Asiakas voi halutessaan odottaa, että kaikki tuotteet saadaan toimitettua yhdellä kertaa tai vaihtoehtoisesti varastossa olevat tuotteet toimitetaan ensin ja viivästyneet tuotteen toimitetaan erikseen myöhemmin ilman lisäkustannuksia. Verkkokaupan varastosaldo ei teknisistä syistä ole täysin ajantasainen, joten on mahdollista että tuote on loppunut varastosta, kun tilausta käsitellään. Emme vastaa toimituksen viivästymisesta asiakkaalle koituneista välillisistä haitoista.

Mikäli tuotteen saatavuus toimittajalta loppuu kokonaan tai viivästyy kohtuuttomasti (yli 30 päivää), pidätämme oikeuden yksipuolisesti perua osia tilauksesta. Asiasta pyritään neuvottelemaan asiakkaan kanssa ja etsimään mahdollisia korvaavia tuotteita. Saatavuuden loputtua tai toimituksen viivästyessä kohtuuttomasti, myös asiakkaalla on oikeus perua tilaus kokonaan tai osittain.

Tilauksen käsittelystä informoidaan asiakasta sähköpostilla.

Toimitustavat ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät käsittely-, posti- ja pakkauskulut. Asiakas valitsee toimitustavan tilauksen yhteydessä.

Mikäli asiakkaan valitsemaan toimitustapaan on mahdollista liittää seurantakoodi, lähetetään seurantakoodi asiakkaalle sähköpostilla.

My description

Tarkista lähetyksen kunto heti luovutuksen yhteydessä. Mikäli lähetys ja tuotteet ovat vaurioituneet kuljetuksessa, ilmoita siitä välittömästi lähetyksen luovuttajalle ja tee asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä Ompelijan paratiisiin.

Nouto 0€

Tilaus toimitetaan noutopisteeseen ilman toimituskuluja. Tilaus on noudettavissa 14 vrk:n ajan noutopisteen aukioloaikoina.

Ompelijan paratiisi
Aholanraitti 20
41290 Kangashäkki
Puh. 040-213 6766
asiakaspalvelu@ompelijanparatiisi.fi

Avoinna:
Ma-pe 9-17.00
La suljettu
Su suljettu

Kirje (1. luokka) 1,60€

Alle 250 gramman painoiset ja enintään 30 mm paksuiset lähetykset

Kirje (1. luokka) 4,00€

Alle 500 gramman painoiset ja enintään 30 mm paksuiset lähetykset

Maksikirje (2. luokka) 5,90€

Kirjeeseen mahtuvat alle 500 gramman painoiset, mutta yli 30 mm paksuiset lähetykset

Nouto Postin pakettiautomaatista (SmartPost) 5,90€

Tilaus toimitetaan tilauksen yhteydessä valitsemaasi lähimpään Postin pakettiautomaattiin. Saat tekstiviestin lähetyksen saapumisesta. Lähetys säilytetään pakettiautomaateissa 7 vuorokauden ajan.

Maksimikoko 60 cm x 36 cm x 60 cm ja maksimipaino 35 kg.

Nouto omasta Postista 6,90€

Tilaus toimitetaan lähimpään postin toimipisteeseen. Saat tekstiviestin lähetyksen saapumisesta. Lähetys on noudettavissa 14 vuorokauden ajan saapumisilmoituksesta.

Maksimikoko 120 cm x 60 cm x 60 cm ja maksimipaino 35 kg.

Postin kotiinkuljetus 11,90€

Tilaus toimitetaan kotiovelle. Saat yhteydenoton toimitusajan sopimisesta puhelimitse.

Maksimikoko 120 cm x 60 cm x 60 cm ja maksimipaino 35 kg.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta ja palauttaa tavarat syytä ilmoittamatta. Asiakkaalla on oikeus ilmoittaa peruuttamisesta myös ennen tavaran toimittamista.

Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättämiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Huomioi, että määrämittaan leikatuilla resoreilla, kankailla, nauhoilla ja muilla mittatilaustuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.

Tilauksen peruuttaminen on tehtävä peruuttamislomakkeella. Toimitetut tavarat on palautettava viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole kuluttajansuojalain tarkoittama tilauksen peruutus. Noutamattomista lähetyksistä pidätämme oikeuden periä asiakkaalta aiheutuneet kustannukset.

Ohjeiden mukaisesta palautuksesta ei synny asiakkaalle toimituskuluja. Mikäli asiakas peruuttaa tilauksen kokonaisuudessaan, hyvitämme myös alkuperäiset toimituskulut.

Palautusohjeet

  • Pakkaa palautettavat tavarat huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen, mikäli et ole saanut peruutusilmoituksen käsittelystä erillisiä ohjeita
  • Postipaketti/kirje (nouto/kotiinkuljetus): Palauta tavarat postin toimipisteeseen ja liitä pakettiin asiakaspalautuskuponki
  • Postipaketti (pakettiautomaatti): Palauta tavarat pakettiautomaattiin matkapuhelimeen saamallasi pin-koodilla

Palautusosoite:
Asiakaspalautukset
Ompelijanparatiisi
Aholanraitti 20
41290 Kangashäkki

Hyvitys tehdään 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksen.